Science fiction i Hennings Hörna




Idag i "Hennings Hörna" grottade vi ner oss i ett av mina favoritämnen: science fiction. Med mig i studion hade jag expertpanelen bestående av Tove Gustafsson och Fredrika Karlsson. Vi diskuterade sci-fi:ns ursprung, Star Wars, framtiden, humanoids och mycket mycket mer. Det kändes som om tiden var alldeles för kort och programmet bara sprang iväg.
Podcasten kommer ut imorgon som vanligt så passa på att ladda ner förra veckans avsnitt, om natten, HÄR innan det försvinner.


Fina SF-nördarna Tove och Fredrika.
Ett litet Star Wars-stilleben för inspiration!

Freddy i en slående lik Spock-imitation! 
Hela gänget - YAY Sci-fi!
Synpunkter, tankar och reflektioner mottages gärna. Kommentera nedan, skriv på facebook eller maila mig: [email protected]!
Vi hörs igen nästa vecka. Samma tid.. osv
/Elin

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Eller humanoider?

2012-01-23 @ 17:38:56
URL: http://pousettefalk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0