Gooooomorron alla glada, upp och hoppa!

Gomorron, gomorron!

Idag gjorde jag, Matilda, min 2012 premiär i etern och i Morgonvågen!
Var lite trött imorse men när de väl drog igång så blev jag lite piggare som tur var!
Snackade lite om det här fartyget som hålelr på att sjuka utan för Italienska kusten, en blogg som jag tycker är intressant! Ni får länken här nedan så får vi se om ni tycker att de är intressant, så kolla den!

http://pederkarlsson.blogspot.com/

Snackade även lite om Eddie Meduza som gick bort idag den 17:de januari 2002, så de va tio år sen idag.

Nyheter bjöds det även på och de va Elin som framförde dem idag!

Jag gästades/sidekickades även av Ida Granholm under den sista timmen, hon går sound design så vi snackade lite om de, Mav VS. PC, fenomenet blogg och lite annat, kul, kul!

Nu käkar jag lite frukost och snart väntas lektion i journalistik!
Och jag säger som imorse..PABLO KOM TILLBAKAAAA!!!!!!! Vi saknar dig i radiovillan!

Men glöm inte att lyssna på Morgonvågen varje vardagmorgon mellan 07:30-09:00!
Hela Bollnäs 14:00-16:00
och våra egna program, kolla in våran hemsida för tablån över alla sändningar vi har!

http://cargocollective.com/radiovagen#600573/V-ra-S-ndningar

Ha de gott igelkott!

~Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0