Första sändningen av Aalto lite till 2012!

Rubriken talar för sig själv litegranna men i alla fall så var det ju första sändningen av mitt program Aalto lite till idag den 19:de januari!

Jag snackade om lite band jag gillar så som:


Shining och här kommer även länken jag lovade till Shinings blogg där de skriver om hur de går med produktionen av nya skivan; http://shiningviii.blogspot.com/


The project hate MCMXCIX


Jonna Enckell/Siren on


och Katatonia!
Och så spelade jag såklart en drös med go' musik!


Här kommer då en lite lista över de låtar jag spelade idag!

Timbuktu - Resten av ditt liv
Alice in chains - Check my brain
Bob Hund - Nu är det väl revolution på gång
Shining - Förtvivlan, min arvedel
Shining - Svart industriell olycka
The project hate MCMXCIX - Lovless, godless, flawless
Jonna Enckell - April ghosts
Katatonia - My twin
Den svenska björnstammen - Vart jag mig i världen vänder


Go' musik som sagt och har ni nå frågor om de banden jag snacka om idag så maila mig på adressen nedan så svarar jag så gott och fort jag kan!

[email protected]

Men för er som missade sändningen idag eller vill lyssna igen så kommer den här!
Aalto lite till, 19 januari 2012. by lifvet



Ha de gott igelkott!!
~Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0